GRY 13/2003  Poradnik « 42 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 - 45. Wejście do Lower Sewers.

02 - 46. W pokoju walczą ze sobą Rakghouls i Gamorreans. Czekamy na wynik walki i dobijamy pozostałych.

02 - 47. Zepsuty Robot. Zabijamy go. Jeżeli jest problem włączamy Sith Energy Shield która będzie absorbowała jego ataki.

02 - 48. Na ziemi leży Severed Arm (odgryziona ręka :)) znajdziemy w niej Datapad i Synthesized Odor

02 - 49. W sali jest wielki Rancor. Nie próbujcie z nim walczyć. (To znaczy są sposoby aby go pokonać w walce bez pośredniej ale nie warto wysilać się dla 600 punktów doświadczenia). Wykażmy przewagę inteligencji nad siłą. Odłączamy Mission od drużyny i wprowadzamy ja w tryb Stealth. Podchodzimy do Corpse Pile leżącej na środku pokoju i zamiast coś z niej wziąć (zostawiamy granaty), otwieramy okno przedmiotów które się w niej znajdują, przełączamy na "Switch to Give Item" i wkładamy Synthesized Odor. Rancor zwabiony zapachem zjada zwłoki włącznie z granatami które w nich były, a tego nie przeżyje nawet Rancor. Wejście do Black Vulkar Base stoi przed nami otworem.

02 - 50. Wejście do Balck Vulkar Base

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 42 »