GRY 13/2003  Poradnik « 43 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 - 51. Wejście do Upper Severs

W bazie są agresywne Droidy pilnujące jej przed intruzami. Włączamy Sith Energy Shield i załatwiamy je mieczem.

Inside Vulkar Base.

Przypominam że trafiliśmy tu aby odszukać Swoop Accelerator, znajdziemy go w 02 - 67.

02 - 52. Zepsuty Droid. Możemy go naprawić. Najefektywniej zrobi to Zaalbar ma najlepsze skille. Droid pomoże nam w walce z Vulkarami.

02 - 53. Ada Waitress.

Ada Waitress

Jest z przymusu służącą u Vulkarów, jeżeli puścimy ją wolno po rozmowie dostaniemy punkty Light Side.

02 - 54. Armory (zbrojownia).

Drzwi otworzy bez problemu Mission. Możemy tam znaleźć między innymi Disruptor Rifle z pozoru słabszą broń ale za to przenikającą przez Energy Shields, Mesh Underlay upgrade do zbroi i Vibration Cell upgrade do miecza oraz Heavy Combat Suit.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 43 »