GRY 13/2003  Poradnik « 41 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

Zaalbar przyrzeka nam dozgonną przyjaźń.

The Search for Bastila (4)

Po uwolnieniu Zaalbara, Mission chce wywiązać się ze swojej obietnicy i pomoże nam się dostać do bazy Vulkarów. Musimy odzyskać swoop accelerator i wystartować w Swoop Race który musimy wgrać. Ten Quest kończy się w Swop Race.

The Rancor in the Sewers.

Mission przestrzega nas że spotkamy na swojej drodze Rancora (to ten potwór z którym walczył Lucke w filmie).

Rancora spotkamy w 02 - 49 i całe szczęście nie będziemy musieli z nim walczyć.

02 - 41. Po pokonaniu dwóch Gamorreanów otwieramy skrzynię i odzyskujemy Zaalbar's Bowcaster, inne przedmioty.

Teraz zwiedzamy resztę Lower Sewers, uważamy na miny które może zbierać Mission, zabijamy przeciwników i kierujemy się do 02 - 42.

02 - 42. Promised Land Journal część druga.

Jeżeli nie znajdziecie go tu wyjdźcie do Upper Sewers i wródźcie tu z powrotem. Potrzebny do Quest: The Promised Land

02 - 43. Promised Land Journal część druga. Jeżeli nie znajdziecie go tu wyjdźcie do Upper Sewers i wródźcie tu z powrotem. Potrzebna do Quest: The Promised Land

Mamy wszystkie części Journala wracamy przez 02 - 38 do Undercity do 02 - 27 i oddajemy je Rukil (Light Side) lub Igear (Dark Side)

Po oddaniu Journali Rukil, osada pustoszeje gdyż Outcasts wyruszają na poszukiwania swojej ziemi obiecanej.

Wracamy do 02 - 44

02 - 44. Wejście do Upper Sewers. Wejście jest zablokowane przez pole siłowe ale Mission bez problemu poradzi sobie z włamaniem do komputera którego terminal jest koło pola siłowego i odblokuje drogę.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 41 »