GRY 12/2003  Poradnik « 22 »  



autor: Andrzej "Anaaer" Fediuk

Wprowadzenie
Obudź mnie zanim umrę
Tajemniczy krucyfiks
Wielka ucieczka
Bliskie spotkania czwartego stopnia
Święty grobowiec
Indianin, zakonnica i palec

Obejrzałem kartę choroby Giny. Jej dane na pewno pomogą mordercom – trzeba coś z tym zrobić. Wziąłem z szafki torebkę Giny i sprawdziłem, co ma w środku, może coś się przyda. Znalazłem tylko zapałki. Na drzwiach do łazienki zauważyłem plan ewakuacyjny. Przyjrzałem mu się. Wygląda, że po drugiej stronie korytarza, na lewo od pokoju znajduje się magazyn. Może warto to sprawdzić. Ale najpierw rozejrzę się w łazience. Z ciekawych rzeczy znalazłem flamaster w koszu na śmieci, oraz butelkę spirytusu na półeczce nad umywalką. Zwróciłem również uwagę na niedziałający prysznic. Nic więcej tu nie było. No cóż, trzeba sprawdzić ten magazyn. Dostać się do niego mogłem jedynie przez okno. Wycieczka po gzymsie nie była specjalnie bezpieczna, lepiej zbiorę wszystko, co może mi się przydać, żeby już tu nie wracać.



W szafce koło okna zauważyłem jakąś kartkę papieru. Okazało się, że to karta choroby. Super, zaraz ją wypiszę flamastrem. A niech to! Flamaster jest kompletnie wyschnięty. Spróbowałem go napełnić spirytusem, ale niestety flamaster jest za wąski. Na regale z lewej strony zauważyłem pudełko ze strzykawkami. Wziąłem jedną i przy jej pomocy napełniłem flamaster. Następnie wypisałem kartę choroby. Dobra, ale to nie wystarczy. Trzeba jeszcze zrobić "fałszywą" Ginę. Model anatomiczny stojący w rogu nadaje się świetnie. Ale wezmę tylko głowę. Ma dziurę do oglądania mózgu, a to nie najlepiej. Trzeba będzie coś z tym zrobić. Pod regałem zauważyłem poduszki. Wziąłem je, pomogą uformować "ciało Giny". W magazynie znalazłem jeszcze środek dezynfekujący w aerozolu (na regale). Może się przyda. Na szafie zauważyłem jeszcze książkę. Okazało się, że to wademekum.


 

»

Index GRY 12/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 22 »