GRY 08/2003  Poradniki « 76 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Jak ukończyć grę w 100%?
Podstawowe informacje
Hideouts
Assets
Spis misji
Pozostałe zadania
Ken Rosenberg
Avery Carrington
Colonel Cortez
Ricardo Diaz
Kent Paul
Tommy Vercetti
Phil Cassidy
Budka Telefoniczna
Umberto Robina
Auntie Paulet
Love First
Mitch Baker
The Malibu
Film Studio
Print Works
Kaufman Cabs
Ice Cream Factory
Boatyard
Car Showroom
Finał

[Auntie Paulet] 01 Juju Scramble – Bonus

 

Wynagrodzenie: 1 000$

 

Policja zbliża się do naszego towaru. Bądź szybki i zabierz go przed nimi.

Trudna misja, jeśli jej odpowiednio nie rozegrasz. Najpierw skombinuj jakiś motor (najlepiej ścigacza). To bardzo ułatwi ucieczkę przed policją. Potem jedź do miejsca wskazanego na mapie. Na budynek wjedziesz po pochylni idącej od strony drogi. Wysiądź z motoru i zabierz walizkę.

Dookoła pojawią się jednostki specjalnie, a Ciebie zacznie ścigać policja. Do tego masz ograniczoną ilość czas, zanim do walizki dotrze policja (i wtedy musisz się z nimi ścigać by ją zdobyć).

 

Zabierz kolejną walizkę.

Zdejmij biegnącego do Ciebie komandosa, wsiadaj na motor i jedź po drugą walizkę. Znajdziesz ją na skrzyżowaniu – zaparkuj motor obok, wysiądź by ją zebrać i gaz do dechy! Nie daj się przewrócić policjantom. Wjedź pomiędzy budynki z lewej by zdobyć gwiazdką (będzie Cie gonić mniej policji).

 

Zabierz kolejną walizkę.

Tym razem musisz troszkę pojeździć, nim dotrzesz pod budynek z ostatnią walizką. Zabierz ją czym prędzej, nie angażując się w żadne walki. Pamiętaj, by zabrać ją przed czasem, inaczej znowu będziesz się ścigał z policją.

 

Zawieź wszystko do kryjówki.

Gaz do dechy! Masz na głowie całą policję + jednostki specjalnie, więc nie trać czasu tylko jedź do miejsca, gdzie dostałeś tę misję. Wystarczy że wjedziesz w wyznaczony punkt, a misja dobiegnie końca.

 

»

Index GRY 08/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 76 »