GRY 08/2003  Poradniki « 61 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Jak ukończyć grę w 100%?
Podstawowe informacje
Hideouts
Assets
Spis misji
Pozostałe zadania
Ken Rosenberg
Avery Carrington
Colonel Cortez
Ricardo Diaz
Kent Paul
Tommy Vercetti
Phil Cassidy
Budka Telefoniczna
Umberto Robina
Auntie Paulet
Love First
Mitch Baker
The Malibu
Film Studio
Print Works
Kaufman Cabs
Ice Cream Factory
Boatyard
Car Showroom
Finał

[Tommy Vercetti] 01 Rub Out

 

Wynagrodzenie: 50 000$ + nowa posiadłość (Willa)

 

Zabij Diaza.

Pamiętaj o posiadaniu kamizelki kuloodpornej. Misje zaczynasz przy drodze, przed posiadłością Diaza. Spotkasz się z Lance, który da Ci nową giwierę Razem wyruszycie na poszukiwania celu. Niestety główne wejście jest zamknięte, więc musisz obejść budynek (najlepiej z lewej). Uważaj na strażników! Najlepiej zdejmuj ich z daleka.

 

Główne wejście jest zamknięte, znajdź inną drogę.

Znajdź oświetlone na niebiesko, tylnie wejście do willi. Tam będziesz miał do wyboru dwie drogi – na lewo, gdzie natkniesz się na wojaków i zdrowie, lub w prawo, do serca willi. Udaj się ostatecznie w prawo.

Trafisz na klatkę schodową. Wyjdź na pierwsze piętro i wejdź w korytarz. Dotrzesz nim do dużej sali pilnowanej przez ochroniarzy Diaza. Zrób użytek z posiadanego uzbrojenia i rozwal wszystkich napotkanych tam rzezimieszków. W końcu pojawi się sam Diaz.

Po kilku strzałach ucieknie do swojego pokoju. Wejdź po schodach w górę i zdejmij go z oddali za pomocą snajperki. Jeśli takowej nie posiadasz, wbiegnij do pokoju i zastrzel go inną bronią. Wtedy misja dobiegnie końca, a Ty staniesz się szczęśliwym posiadaczem Willi.

Możesz teraz wykonywać kolejne misje dla Tommy’iego Vercetti [V] lub zająć się dodatkowymi.

 

»

Index GRY 08/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 61 »