GRY 08/2003  Poradniki « 43 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Jak ukończyć grę w 100%?
Podstawowe informacje
Hideouts
Assets
Spis misji
Pozostałe zadania
Ken Rosenberg
Avery Carrington
Colonel Cortez
Ricardo Diaz
Kent Paul
Tommy Vercetti
Phil Cassidy
Budka Telefoniczna
Umberto Robina
Auntie Paulet
Love First
Mitch Baker
The Malibu
Film Studio
Print Works
Kaufman Cabs
Ice Cream Factory
Boatyard
Car Showroom
Finał

[Ken Rosenberg] 01 An Old Friend

 

Wynagrodzenie: Pierwsza posiadłość – Hotel

Tutaj zaczyna się Twoja przygoda w Vice City, mieście kolorowych lat osiemdziesiątych. Musisz nauczyć się zasad w nim panujących, a że życie łatwym nie jest – już od samego początku zacznie Cię zaskakiwać. A więc nie marnuj czasu, tylko…

 

Wsiadaj do samochodu (lub jeśli wolisz troszkę wolnego skutera) i ruszaj w stronę hotelu. To ten różowy kwadrat na mapie. Oczywiście jeśli tylko chcesz, możesz na początku pohasać po okolicy, by potem lepiej orientować się w terenie.

Gdy wjedziesz w świecący krąg przed hotelem, będziesz miał okazje przyjrzeć mu się z perspektywy. Zapamiętaj to miejsce, często będziesz tu wracał zapisywać stan gry, szczególnie w początkowej fazie rozgrywki.

Wejdź do środka przez główne wejście. Kolorowa kręcąca się taśma to właśnie punkt zapisu gry. Ty natomiast udaj się do mniejszego kręgu pod schodami, w głębi pomieszczenia. Czeka Cię krótki przerywnik wprowadzający w meandry gangsterskiego światka.

 

»

Index GRY 08/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 43 »