GRY 08/2003  Poradniki « 24 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Jak ukończyć grę w 100%?
Podstawowe informacje
Hideouts
Assets
Spis misji
Pozostałe zadania
Ken Rosenberg
Avery Carrington
Colonel Cortez
Ricardo Diaz
Kent Paul
Tommy Vercetti
Phil Cassidy
Budka Telefoniczna
Umberto Robina
Auntie Paulet
Love First
Mitch Baker
The Malibu
Film Studio
Print Works
Kaufman Cabs
Ice Cream Factory
Boatyard
Car Showroom
Finał

[Hideouts] Podstawy

 

Co to są Hideouts?

Hideouts (z ang. Kryjówki) to specyficzne miejsca na mapie, które możesz za sprecyzowaną sumę wykupić. Są one dużo tańsze niż Assety, jednak nie generują zarobku. Jedyną ich funkcją jest służenie Ci za przyczółek i miejsce chwilowego spoczynku.

Możesz w nich zapisać stan gry oraz przechować wybrane auto w garażu. Warto się tymi budynkami zainteresować, gdyż możesz je kupić już na początku gry.

 

Jak kupić taką kryjówkę?

Przy każdej możliwej do kupienia posiadłości znajdziesz specyficzny znak – domek zielonego koloru. Jeśli posiadasz wymagane fundusze, wystarczy podejść do owego znaku i wcisnąć TAB, a posiadłość będzie Twoja.

 

Dobrze, ale co z tego mam?

Przede wszystkim miejsce, gdzie możesz się schronić przed policją oraz zapisać grę (oczywiście pomiędzy misjami). Poza tym wykupienie wszystkich kryjówek jest wymagane do ukończenia gry w 100%.

 

[Hideouts] Mapa

 

»

Index GRY 08/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 24 »