GRY 03/2003  Poradniki « 64 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Uaktywni się zapadnia. W odpowiednim momencie skocz, aby nie wpaść do przepaści [258]. Weź znajdującą się na ścianie po lewej pochodnię [259], podpal kagan po prawej i przejdź przez drzwi.


258

259

W centrum sali znajduje się dziwna układanka [260], aby jednak ją rozwiązać musisz podpalić wszystkie kagany. Skieruj się więc do drzwi na lewo od tych, którymi przyszedłeś. W pomieszczeniu zostaniesz zaatakowany przez dwóch nieumarłych. W grobowcach znajdziesz HEALTH POTION oraz artefakt – LIAONING MIANJIN. Biegnij teraz do góry [261], po drodze uzupełniając wodę.


260

261

Będąc na wyższym poziomie podpal dwa kagany [262]. Otworzą się drzwi, którymi biegnij dalej uważając na pułapki [263]. Pociągnij dźwignię i wejdź przez drzwi. Znajdziesz się w znajomej sali. Pokonaj dwóch przeciwników i podpal kolejne dwa kagany na dwóch przeciwległych końcach sali. Pojawi się dwóch następnych przeciwników. Wróć teraz do głównej sali z zagadką uważając po drodze na nieumarłych.


262

263



THE DRAGON’S CLAW

Zadania:

- ukończ zagadkę „i Ching”

- odzyskaj „Pa Cheng” i wejdź do świątyni „Kong Tien”

Otworzą się kolejne przedtem niedostępne drzwi. Przebiegnij po długim moście na końcu którego zapal dwa kagany. Teraz mając wyciągniętą pochodnię przeskakuj tylko po niebieskich fragmentach mostu [264]. Kiedy spotkasz dwa czerwone pod rząd będzie to znak, że trzeba wrócić na któryś ze wcześniejszych fragmentów. Wykonując tego typu manewry wydostań się z sali. Skorzystaj z drzwi na lewo od tych, z których wróciłeś. Tym razem musisz pokonać most, którego pozornie nie widać [265].

264

265

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 64 »