GRY 03/2003  Poradniki « 60 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Na dole oczekują już na ciebie trzej naziści. Po ich pokonaniu użyj dźwigni w samym środku pomieszczenia [231]. Pojawi się trzech przeciwników. Zlikwiduj ich. Zaczekaj teraz spokojnie na przyjazd wagoniku, po czym wsiądź do niego. Jeszcze tylko kilka zestrzelonych samolotów [232] i chwila spokoju.


231

232


BLACK DRAGON FORTRESS

THE BLACK DRAGON FORTESS

Zadania:

- znajdź ukrytą drogę do „Fortecy Czarnego Smoka”

Pobiegnij prawą stroną i wejdź na dach. Biegnij po nim przed siebie aż do końca [233]. Następnie zauważ po jego prawej stronie kładkę, na którą wejdź [234].


233

234

Zeskocz na rusztowanie, a po nim na most. Na moście zabij strażnika, po czym pobiegnij do drzwi po drugiej stronie mostu i wejdź do środka. Wejdź po drabinie [235] i zepchnij paczkę na dół. Utworzy się dziura w podłodze [236], w którą wskocz.


235

236

Przejść przez następną dziurę (tym razem w ścianie), następnie trzykrotnie używając bata przeskocz na drugą stronę [237]. Wyjdź na drewnianą kładkę, kolejne użycie bata, oraz przeskok nad przepaścią. Po pnączach wyjdź do góry [238], a następnie używając bata i ciężaru swojego ciała zrób dziurę w ścianie.


237

238

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 60 »