GRY 03/2003  Poradniki « 49 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

154

155


Następnie wyjdź z wody, przeskocz nad wyrwą. Umieść monety w niszach. W lewej dolnej kolumnie umieść monetę z dzbanem [154], w prawej dolnej z konikiem morskim [155], w lewej górnej z trójzębem, w prawej górnej z ośmiornicą [156].


156

157


Następnie przekręć dwa pokrętła między kolumnami [157]. Przejdź przez otwarte wrota [158].


158



THE FALL OF THE SEA KING

Zadania:

- znajdź pieczarę „Krakena”

Biegnij przed siebie. Wskocz do wody. Wpłyń do znajdującego się pod tobą zagłębienia, przepłyń w prawo i wyjdź na powierzchnię. Następnie wybiegnij po schodach na górę, zeskocz do pomieszczenia i użyj pokrętła [159]. Pokonaj dwóch Beduinów. Wróć teraz do głównej sali. Popłyń w okolicę posągu Neptuna. Pokonaj dwóch nurków i zabierz materiały wybuchowe. Pierwszy podłuż na prawej nodze posągu [160].


159

160


Następnie po niewielkiej półce wyjdź na powierzchnię. Przejdź na prawą stronę sali. Aby dostać się dalej użyj bata. Uważając na zapadającą się pod nogami podłogę idź dalej.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 49 »