GRY 03/2003  Poradniki « 62 »  



Ceylon
Gates of The Lost City
The Hunter's Camp
The Paths of The Ancients
The Palace of Forgotten King
River of Fangs
Temple of The River Goddess
Into The Sacred Caverns
The Silent Guardians
The Idol of Kouru Watu

Prague
The Castle Gates
The Dungeon
The Courtyard
The Great Hall
The Library
The Astrologer's Clock #1
The Armory
The Astrologer's Clock #2
The Observatory
The Astrologer's Clock #3
Vega’s Tower
The Astrologer's Clock #4
The Laboratory

Istambul
Istambul Breakout
The Secret of The Mosque #1
The Secret of The Mosque #2
The Sunken Palace
The Gates of Neptune
The Fall of The Sea King
The Kraken’s Lair

Hong Kong
The Golden Lotus #1
The Golden Lotus #2
The Streets of Hong Kong #1
The Streets of Hong Kong #2

Peng Lai Lagoon
The Secret of Peng Lai Lagoon #1
The Secret of Peng Lai Lagoon #2
Iron Cross
The U-Boat Base #1
The U-Boat Base #2
Peng Lai Mountains
The Infiltration
Terror at 2000 Feet
The Airbase
Ascent to Adventure

Black Dragon Fortress
The Black Dragon Fortress
Call to Battle
The Tower of Storms
The Rescue

Temple of Kong Tien
Descent into Darkness
The Catacombs
The Dragon’s Claw
The Shadow of Kong Tien

The Emperor’s Tomb
Tomb of the First Emperor
The Path of Unseen Peril
The Bell of The Dead
Von Beck’s Revenge

The Netherwold
The Pillars of the Underworld
The Hearth of the Dragon
Rise of the Black Emperor

Po kolejnym z rusztowań wyjdź jeszcze wyżej [247], zrzuć strażnika i użyj bata do przeskoczenia na następne z rusztowań.


247

248


Zejdź na dach, pokonaj strażnika i skorzystaj ponownie z bambusowych instalacji. Na naruszonej ścianie umieść ładunek [248], po czym wejdź do budynku [249].


249



THE TOWER OF STORMS

Zadania:

- idź w górę aż do komnaty w której przetrzymywana jest Mei Ying

W pomieszczeniu przeszukaj paczki, następnie wyjdź na kładkę, dwukrotnie używając bata przeskocz na kolejną. Kolejną przepaść omiń przechodząc po gzymsie przywierając do ściany [250]. Pokonaj kolejny odcinek przy użyciu bata (dwukrotnie), następnie wespnij się po linie i zeskocz na platformę. Doskocz do ciebie dwóch strażników. Następnie wejdź na górę. Biegnąc wzdłuż balkonu napotkasz kolejnego strażnika. Po rusztowaniu wyjdź na windę, która uruchomi się po zepchnięciu z niej pustaków [251].


250

251


Na górze pokonaj trzech przeciwników i biegnij przed siebie. Skocz na wiszącą w górze windę [252], kiedy poziom drugiego wagonika będzie wyższy niż pierwszego przeskocz na niego. Następnie użyj bata żeby przeskoczyć na balkon. Pokonaj dwóch strażników, napełnij manierkę wodą i przejdź przez drzwi.


252

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 62 »