GRY 13/2003  Poradnik « 69 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

06 - 10. Swoop Registration

Motta the Hutt - To on kieruje wyścigami. I u niego zgłaszamy chęć startu.

Track Coordinator - Możemy wystartować w próbnym treningowym wyścigu za 20 kredytów.

Tatooine Swoop Racing

Możemy wystartować w trzech kolejnych wyścigach za pieniądze. Koszt jednego startu to 100 kredytów. Jeżeli wygramy to za każdą wygraną otrzymujemy Bonds które możemy sprzedać u handlarza w sumie za ponad 7300 kredytów także warto spróbować. Pierwszy wyścig musimy ukończyć poniżej 0:23:90, drugi poniżej 0:23:20, trzeci poniżej 0:22:40 (czasy są orientacyjne ja 3 wyścig ukończyłem z czasem 0:22:15). Osiągniecie takich czasów tylko z pozoru jest trudne.

Podstawowe reguły Swoop Racing to:

  • startujemy dokładne w momencie startu (zaczynamy szybko klikać na ułamek sekundy przed startem)
  • staramy się nie pominąć żadnego "przyspieszacza", pomijamy je tylko wtedy jeżeli trafienie na niego wiąże się z bardzo ostrymi manewrami na boki
  • zmieniamy biegi gdy pasek obrotów osiągnie pole niebieskie, nie czekamy aż osiągnie maksimum
  • nie wykonujemy zbędnych manewrów
  • no i oczywiście nie wpadamy na przeszkody.

Nie jestem specjalnie utalentowanym rajdowcem i poradziłem sobie, mam nadzieję że wam też się to uda, jeżeli nie, to nie ma się czym przejmować, nie jest to zbyt istotny quest.

Signing Nico

Po wykonaniu Quest: Tatooine Swoop Racing idziemy do stojącego w tym samym pokoju Nico Senvi. Po rozmowie okazuje się że nie jest on w stanie dogadać się z Motta the Hutt w temacie swojego kontaktu jako kierowca w Swoop Races.

Po rozmowie z Nico Senvi idziemy do Motta the Hutt i albo Persuade albo Force Persuade albo straszymy go (byle nie za bardzo aż zgodzi się podpisać kontrakt z Nico Senvi. Idziemy do Nico Senvi i oznajmiamy mu dobrą wiadomość.

Straszymy albo Persuade Nico Senvi po rozmowie z Motta the Hutt tak długo aż zgodzi się podpisać kontrakt z Motta the Hutt. Otrzymujemy w tym wypadku Bonds za kilka tysięcy kredytów.

Jeżeli zdobyliśmy mistrzostwo, po wyjściu z Swoop Registration, zagada do nas fan autografów :).

06 - 11. Anchorhead Cantina

Junix Nard - Barman - poza innymi rzeczami do sprzedania ma dobre karty do Pazaak: -/+1, -/+2, -/+3, -/+4 warto je kupić jeżeli nie macie takich kart do tej pory.

Furko Nellis - gra na wysokie stawki w Pazaak

06 - 12. Droid Shop

Aby móc pokojowo zakończyć Quest: Sand People musimy kupić Droida umiejącego język Sand People.

Yuka Laka - Ma do sprzedania droida HK-47 to jest właśnie droid którego potrzebujemy. Chce za niego 5000 credytów. W miarę prosto możemy stargować cenę do 4000 kredytów, to jest cena na jaką w tym momencie gry powinno być nas stać bez problemu. Jeżeli nie można sprzedać zbędny ekwipunek lub wygrać Bonds w Swoop Race. Jeżeli chcemy to strasząc i Persuade możemy zejść z ceną nawet do 2500 kredytów.

HK-47 - gdy dokonamy transakcji z Yuka Laka możemy go po rozmowie dołączyć do naszej drużyny, ale nie wybieramy go na razie jako postać którą będziemy grali.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 69 »