GRY 13/2003  Poradnik « 68 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

06 - 01. Ebony Hawk - tu się pojawiamy po wylądowaniu na Tatooine.

06 - 02. Po lądowaniu podchodzi do nas Custom Officer z Czerka Corp i informuje nas że musimy zapłacić 100 kredytów za możliwość wyjścia ze statku. Płacimy mu. Możemy też wypytać go o Tatooine.

06 - 03. Jeden z pracowników portu podchodzi do nas po lądowaniu i informuje ze zamówiona skrzynia z "Gizka" została dostarczona na nas statek.

The Trouble with Gizka

Sposób na Gizka opisany jest w części poradnika Ebony Hawk.

06 - 04. Mic'Tunan'Jus Orgu - sprzedawca, ma bardzo dobre jak na ten moment gry bronie, niestety dosyć drogie.

Kupujemy u niego Gizka Poison i Bantha Fodder gdyż będą nam potrzebne dalej w grze.

06 - 05. Wyjście z Docking Bay do miasta Anchorhead

06 - 06. Sharina Fizark prosi nas o pomoc. Chce aby kupić od niej Desert Wraid Plate bo potrzebuje pieniędzy.

Możemy kupić ją od niej za 500 kredytów i dostajemy wtedy punkty Light Side

Możemy jeżeli mamy wysoką Persuade obiecać że sprzedamy zbroje i że przyniesiemy pieniądze.

Możemy je zabrać zbroje wtedy dostajemy punkty Dark Side

Fragment zbroi będziemy mogli sprzedać w dalej w grze za 500 kredytów także nic na tym nie stracimy.

06 - 07. Czerka Office

Po wejściu jesteśmy świadkami sporu pomiędzy Oficerem Czerka Corp a Duros.

Chcemy zdobyć licencję na polowania aby móc opuścić miasto i udać się na pustynię.

Protocol Officer - obiecuje nam licencję jeżeli poradzimy sobie z Sand People. Zgadzamy się spełnić tą prośbę i dostajemy licencję.

Sand People

Naszym zadaniem jest ukarać (zabić) ludzi z osady Sand People za to że atakują pracowników Czerka Corp. Ale po wyjściu z biura spotykamy tego samego obcego który spierał się wcześniej z oficerem i uświadamiamy sobie że Sand People wcale nie muszą być winni, a problemy są spowodowane tym że nikt nie potrafi się z nimi porozumieć. Okazuje się że w Anchothead jest sklep z Droidami gdzie prawdopodobnie będziemy mogli kupić Droida znającego język Sand People.

Będziemy się starali rozwiązać ten problem pokojowo

06 - 08. Hunting Lodge.

Fazz Utral - możemy mu sprzedać Desert Wraid Plate od Sharina Fizark. Możemy też u niego kupić inne przedmioty.

Kudos - gra na wysokie stawki w Pazaak

Uwaga: Nowe Desert Wraid będą się pojawiały na Dune Sea za każdym razem gdy tam wchodzimy, jeżeli czujemy iż brakuje nam leveli to zabijanie ich jest dobrą metodą na zdobycie dodatkowego doświadczenia.

06 - 09. Trzech Dark Jedi. Zabijamy ich po rozmowie. Przedmioty: Double-Bladed Lightsaber, Crystal Yellow, Crystal Red, Crystal Damind, Verpine Cardio-regulator, Dark Jedi Knight Robe, Sith Assassin Pistol, Echani Dueling Shield

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 68 »