GRY 13/2003  Poradnik « 51 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 - 74. I tu spróbujemy siły Jedi używając na przeciwnikach mocy Disable Droids. W szczątkach znajdziemy ulepszenia do Droida: Computer Probe jest dobry do włamywania się do komputerów.

02 - 75. Droidy i Security Terminal. I znowu możemy użyć Disable Droids która to moc jest bardzo przydatna na Droidy na tym poziomie.

02 - 76. Duros.

Postać którą spotkaliśmy na początku gry. Teraz Sithowie uwięzili go w polu siłowym. Możemy go uwolnić przełączając przełączniki na przeciwległej ścianie na pozycję "czerwony". Jeżeli stoimy do ściany przodem i ponumerujemy przyciski od lewej do prawej [1] [2] [3] [4] [5] to aby uwolnić Duros musimy wcisnąć w kolejności przyciski [3] [1] [5].

02 - 77. i 02 - 78. Dosyć silne oddziały Sithów + Miny. Jeżeli wykorzystamy moce Bastila nie powinniśmy mieć kłopotów.

02 - 79. Armory.

Jeżeli wyłączyliśmy wcześniej w Security Terminalu wieżyczki obronne nie ma żadnego oporu. Przedmioty: Flame Thrower, Energy Projector i Beam Splitter.

02 - 80. Rusted Sentry (zardzewiały robot).

Możemy go naprawić dla punktów doświadczenia lub do pomocy gdy nie możemy sobie poradzić w 77 i 78, ale wydaje mi się że nie ma takiej konieczności.

02 - 81. Sith Base Passcard, Improved Energy Cell.

02 - 82. Assault Droid i Blaster Turrets. Jeżeli w 02 -72 wyłączyliśmy wieżyczki i tarczę droida., to zabicie go będzie jak wiosenny spacer. Winda już na nas czeka.

02 - 83. Wjeżdżamy windą na górę i tam czeka na nas Sith Governor.

Pomimo wymachiwania wielką "dzidą" i butnych słów nie jest dla naszego teamu wielkim wyzwaniem. Przy zwłokach i w skrzyniach znajdziemy Planetary Departure Codes (kody które umożliwią nam wylot Taris), Strength Gauntlets (STR +1), Durasteel Bonding Alloy i 500 kredytów.

Escaping Taris (3)

Mamy kody możemy się więc udać do Canderous Ordo który jest w 02 - 20 Lower City Cantina.

Zanim porozmawiamy z Canderous Ordo, zakończmy ostatnie zadanie z Taris czyli zbierzmy nagrodę za Bendak Starkiller możemy to zrobić w kantynie 02 - 20 Lower City Cantina rozmawiając z Zax.

Uwaga: Zanim porozmawiamy z Canderous Ordo powinniśmy pozałatwiać wszystkie rzeczy które chcemy jeszcze załatwić na Taris.

02 – 20. Lower City Cantina - Canderous Ordo - Namawia nas aby wspólnie uciec z Taris. Zgadzamy się. Prowadzi nas do Davik's Estate.

W międzyczasie: Lord Malak, władca Sithów zniecierpliwiony bezowocnymi poszukiwaniami Bastila wydaje rozkaz swojej flocie zniszczenia planety Taris, przygotowania będą trwały zaledwie kilka godzin. Nie będzie to zniszczenie w stylu Gwiazdy Smierci w SW, lecz ibtensywne bombardowanie z orbity.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 51 »