GRY 13/2003  Poradnik « 50 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 - 71. Wyjście do Upper City North.

02 - 72. Reception Terminal.

Recepcjonistka. Kobieta chce włączyć alarm. Próbujemy perswadować że zostaliśmy zaproszeni, następnie możemy ja spróbować przekupić lub przestraszyć, jeżeli te sposoby nie poskutkują włącza ona alarm i czeka nas walka z Sithami. Jeżeli uda się załatwić to bez walki, Recepcjonistka ucieka. Wychodzimy na chwile z bazy, zmieniamy skład naszego teamu i przyłączamy z powrotem do drużyny T3-M4 i idziemy do terminalu na środku pokoju.

T3-M4 włamuje się do Reception Terminal.

CAM-S02 Barracks (secondary): “Overload Power Conduit”.

CAM-S06 Elevator: “Disable Assault Droid Shiled” + “Open Elevator Door”

“Take Turrets Offline”

Jeżeli zostały wam jeszcze jakieś Spikes możecie powyłączać pozostałe zabezpieczenia, jeżeli mamy ich zbyt mało to wracamy do miasta do sklepu i je dokupujemy.

Ponownie wychodzimy z bazy i wracamy w składzie My + Carth Onasi + Bastila.

02 - 73. W pokoju jest Security Terminal i czterech Sithów. Nie musimy tam wchodzić ale możemy spróbować. Przeciwnicy rzucają granaty. Po walce wszyscy członkowie teamu będą ranni. Przyszedł czas aby poczuć siłę Mocy. Przełączamy się na Bastila i rzucamy uleczający Cure. Znajdujemy: Datapad.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 50 »