GRY 13/2003  Poradnik « 23 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine


01 - 09.
Okazuje się że jesteśmy już ostatnim członkiem załogi pozostałym na pokładzie poza Carth Onasi który informuje nas przez radio że powinniśmy zmierzać do kapsuły ratunkowej 01-11.

01 - 10. Eliminujmy Sithów.

Carth Onasi informuje nas przez radio ze w następnym pokoju jest silny oddział Sithów. Możemy poradzić sobie z nimi na dwa sposoby. Albo naprawiając zepsutego Combat Droid (który stoi w tym pokoju) za pomocą parts które znajdziemy w skrzyni w tym pokoju albo włamując się do Endar Spire's Computer (konsola w rogu) za pomocą Spikes które również znajdziemy w tym pokoju i powodując wyładowanie w pokoju z Sithami.

01 - 11. Rozmawiamy z Carth Onasi i wsiadamy do kapsuły która bezpiecznie zaniesie nas na planetę. Kolejna lokacja to Taris

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 23 »