GRY 13/2003  Poradnik « 22 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

01 - 02. Dwaj kolejni przeciwnicy. Zabijamy ich. Jeżeli w walce odnosimy rany możemy się leczyć za pomocą Medpac. Z dwóch skrzyni na ziemi i zwłok Sitha podnosimy ekwipunek. Zakładamy go na siebie. Możemy spróbować jak się walczy dwoma mieczami jednocześnie.

01 - 03. Walka toczy się nadal. Możesz spróbować użyć granatów które znalazłeś.

01 - 04. Podnosimy z ziemi Parts. Parts są potrzebne do naprawiania różnych mechanicznych rzeczy w grze, a szczególnie Droidów i Robotów.

UWAGA: Od tego momentu będę pisał i zaznaczał na mapie tylko istotniejsze przedmioty jakie możemy znaleźć przy zwłokach lub w szafkach. Po prostu musimy przeszukiwać wszystko to co się podświetla i zbierać napotkane przedmioty. Nasz plecak (inventory wspólne dla całej drużyny) nie ma dla także nie musimy się przejmować tym że zabraknie nam miejsca.

Napiszę to jeszcze raz, zbieramy WSZYSTKIE napotkane przedmioty jakie widzimy w szafkach, przy zwłokach, na ziemi itd. Będziemy mieli możliwość sprzedać je w późniejszym czasie, a do wielu lokacji nie będziemy mieli okazji wejść ponownie, także ogólnie wszystko co zostawiamy za sobą znika nieodwracalnie.

Wiele z tych przedmiotów przyda nam się w późniejszym czasie.

01 - 05. Jesteśmy świadkami pojedynku pomiędzy Dark Jedi a Light Jedi z eskorty Bastili. Całe szczęście obydwoje Jedi giną, to dobrze jeszcze nie jesteśmy gotowi na takie spotkanie. Likwidujemy nadbiegających Sithów. (Pamiętaj : używaj znalezione granaty ). Przy zwłokach Ligt Jedi znajdujemy Vibration Cell, przedmiot do modyfikacji broni, ale o tym później.

01 - 06. Jesteśmy na mostku.

Po walce Trask mówi nam że Bastila skoro nie ma jej tutaj musiała już uciec ze statku jedną z kapsuł ratunkowych i sugeruje abyśmy zrobili to samo.

UWAGA: W tym miejscu powinniśmy już nazbierać na tyle punktów doświadczenia aby podnieść sobie level (poziom doświadczenia). Podnosimy go klikając na obrazek swojej postaci w dolnym lewym rogu. Pamiętajmy jednak iż głównym celem rozwoju naszej postaci powinno być osiągniecie maksymalnej ilości leveli w sztuce Jedi. Suma leveli normalnych i Jedi wynosi 20. Na razie Jedi nie jesteśmy. Nie klikamy więc bezmyślnie przy każdym następnym poziomie doświadczenia aby podnosić levele normalne, tylko myślimy jak zrobić aby potem zostało nam jak najwięcej leveli Jedi. Dobrym wynikiem będzie jeżeli uda nam się dojść na 4 normalnym levelu do miejsca gdzie możemy zacząć rozwijać Jedi, czyli do planety Dantooine. Jeżeli walki będą zbyt rudne, możemy podnieść normalne levele do 8, pamiętając przy tym że wtedy zostanie nam tylko 12 leveli na rozwój Jedi. A więc rozwijamy tylko 4 normalne levele, chyba że nie możemy dalej przejść w grze bo jesteśmy za słabi.

01 - 07. Trask odłącza się od drużyny i odciąga od nas Dark Jedi, niestety nie możemy mu pomóc idziemy dalej. Pa pa Trask twoja śmierć zostanie pomszczona.

01 - 08. Idziemy do E01B Endar Spire Starboard Section

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 22 »