01 - 01. Tu rozpoczynamy grę.
Porozmawiaj z żołnierzem który wbiegnie przez drzwi. To Trask, pomoże zapoznać ci się z mechanizmami gry, porozmawiaj z nim aby zapoznać się z sytuacją. Z szafki leżącej na ziemi FootLocker wyciągnij wszystkie przedmioty i wybierz broń która będziesz się posługiwał zanim nie znajdziesz czegoś lepszego. Wyekwipuj ją (sugeruję miecz) i włóż ubranie. Przyłącz Trask do drużyny.
|
Nowa postać w drużynie Trask W takcie rozgrywki będziemy spotykali szczególne postacie które jeżeli je o to poprosimy przyłącza się do naszej drużyny. Trask pojawia nam się jako postać do przyłączania do drużyny na samym początku gry. Jego zadaniem jest pomóc nam zorientować się w regułach gry i jako taki nie jest prawdziwym bohaterem. Nie przywiązujcie się zbytnio do Traska bo zaraz zniknie z naszego horyzontu zdarzeń. |
Drzwi są zamknięte, ale Trask zna kody dostępu. Przełącz się na niego tak aby to on był liderem drużyny i otwórz drzwi.
Gra automatycznie ustawi nas jako lidera drużyny. Idziemy dalej. Carth Onasi informuje nas przez radio że wszyscy powinni udać się na mostek aby chronić Bastila.
|
Atack on Endar Spire - twoim zadaniem na Endar Spire jest umożliwienie ucieczki z atakowanego statku Bastili. Kierujemy się na mostek 01 - 06 tam powinniśmy ja spotkać. Okazuje się że Bastila już uciekła ze statku w kapsule ratunkowej. Nasz cel się wiec zmienia i musimy po prostu wydostać się w taki sam sposób ze statku. Kapsułę ratunkową znajdziemy 01 - 11. |
Przechodzimy przez drzwi i ponownie przełączamy się na Trask, aby otworzyć kolejne. Za drzwiami jesteśmy świadkami walki. Oddziały szturmowe Stihów (ci srebrni :)) wdarły się na pokład statku. To nasza pierwsza walka. Gra powinna zatrzymać się (auto pauza), wybieramy cel i sposób ataku. Możemy też wybrać cel i sposób ataku dla Trask i wyłączamy Auto Pauzę.
Możemy teraz obserwować jak postacie wykonują nasze rozkazy. Gra będzie się zatrzymywała w różnych fazach walki tak abyśmy mogli wydawać rozkazy. Częstotliwość zatrzymywania gry możemy ustawić w opcjach w Auto Pauza. Zabijamy Sithów i przechodzimy przez kolejne drzwi.
|