GRY 13/2003  Poradnik « 21 »  

01 - 01. Tu rozpoczynamy grę.

Porozmawiaj z żołnierzem który wbiegnie przez drzwi. To Trask, pomoże zapoznać ci się z mechanizmami gry, porozmawiaj z nim aby zapoznać się z sytuacją. Z szafki leżącej na ziemi FootLocker wyciągnij wszystkie przedmioty i wybierz broń która będziesz się posługiwał zanim nie znajdziesz czegoś lepszego. Wyekwipuj ją (sugeruję miecz) i włóż ubranie. Przyłącz Trask do drużyny.

Nowa postać w drużynie Trask

W takcie rozgrywki będziemy spotykali szczególne postacie które jeżeli je o to poprosimy przyłącza się do naszej drużyny.

Trask pojawia nam się jako postać do przyłączania do drużyny na samym początku gry. Jego zadaniem jest pomóc nam zorientować się w regułach gry i jako taki nie jest prawdziwym bohaterem.

Nie przywiązujcie się zbytnio do Traska bo zaraz zniknie z naszego horyzontu zdarzeń.

Drzwi są zamknięte, ale Trask zna kody dostępu. Przełącz się na niego tak aby to on był liderem drużyny i otwórz drzwi.

Gra automatycznie ustawi nas jako lidera drużyny. Idziemy dalej. Carth Onasi informuje nas przez radio że wszyscy powinni udać się na mostek aby chronić Bastila.

Atack on Endar Spire - twoim zadaniem na Endar Spire jest umożliwienie ucieczki z atakowanego statku Bastili. Kierujemy się na mostek 01 - 06 tam powinniśmy ja spotkać. Okazuje się że Bastila już uciekła ze statku w kapsule ratunkowej. Nasz cel się wiec zmienia i musimy po prostu wydostać się w taki sam sposób ze statku. Kapsułę ratunkową znajdziemy 01 - 11.

Przechodzimy przez drzwi i ponownie przełączamy się na Trask, aby otworzyć kolejne. Za drzwiami jesteśmy świadkami walki. Oddziały szturmowe Stihów (ci srebrni :)) wdarły się na pokład statku. To nasza pierwsza walka. Gra powinna zatrzymać się (auto pauza), wybieramy cel i sposób ataku. Możemy też wybrać cel i sposób ataku dla Trask i wyłączamy Auto Pauzę.

Możemy teraz obserwować jak postacie wykonują nasze rozkazy. Gra będzie się zatrzymywała w różnych fazach walki tak abyśmy mogli wydawać rozkazy. Częstotliwość zatrzymywania gry możemy ustawić w opcjach w Auto Pauza. Zabijamy Sithów i przechodzimy przez kolejne drzwi.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 21 »