Marksman - druga ukierunkowana ściśle na walkę
klasa postaci, w przeciwieństwie do Brawlera, Marksman odpowiada
za walkę na odległość. Ta profesja umożliwia naukę posługiwania
się wszystkimi typami broni palnej, laserowej i cięższego ekwipunku.
Zaczynamy z podstawowymi zdolnościami i prostą bronią, a potem strzelamy,
strzelamy, strzelamy ...
Profesja ta jest częścią ścieżki rozwoju takich
zaawansowanych profesji jak: Rifleman, Pistoleer, Carbineer, Bounty
Hunter, Commando, Smuggler, Squad Leader i Combat Medic.
Medic - czyli lekarz. To profesja o tyle ważna
że w grze nie ma automatów leczących czy też NPC Doktorów. Jeżeli
jesteśmy ranni to albo musimy czekać dosyć długo, odpoczywając aż
rany miną same, albo musimy znaleźć Medyka. Co ważniejsze są obrażenia
możliwe do wyleczenia wyłączenie przez medyka.
Profesja ta jest częścią ścieżki rozwoju takich
zaawansowanych profesji jak: Doctor, Combat Medic i Bio- Engineer.
Scout - najlepiej określi ta profesję słowo
"zwiadowca". Głównymi zdolnościami jakie rozwija Scout
są znajomość terenu, prędkość poruszania się, pozyskiwanie surowców
naturalnych ze zwierząt, budowanie obozów dla innych graczy, znajomość
fauny i flory, wyszukiwanie surowców. Bardzo przydatne zdolności
szczególnie w początkowym okresie rozgrywki.
Profesja ta jest częścią ścieżki rozwoju takich
zaawansowanych profesji jak: Ranger, Creature Handler, Squad Leader,
Bio-Engineer i Bounty Hunter.
|
|
»
|