GRY 10/2003  Temat Numeru : Star Wars Galaxies « 11 »  

Marksman - druga ukierunkowana ściśle na walkę klasa postaci, w przeciwieństwie do Brawlera, Marksman odpowiada za walkę na odległość. Ta profesja umożliwia naukę posługiwania się wszystkimi typami broni palnej, laserowej i cięższego ekwipunku. Zaczynamy z podstawowymi zdolnościami i prostą bronią, a potem strzelamy, strzelamy, strzelamy ...
Profesja ta jest częścią ścieżki rozwoju takich zaawansowanych profesji jak: Rifleman, Pistoleer, Carbineer, Bounty Hunter, Commando, Smuggler, Squad Leader i Combat Medic.

Medic - czyli lekarz. To profesja o tyle ważna że w grze nie ma automatów leczących czy też NPC Doktorów. Jeżeli jesteśmy ranni to albo musimy czekać dosyć długo, odpoczywając aż rany miną same, albo musimy znaleźć Medyka. Co ważniejsze są obrażenia możliwe do wyleczenia wyłączenie przez medyka.
Profesja ta jest częścią ścieżki rozwoju takich zaawansowanych profesji jak: Doctor, Combat Medic i Bio- Engineer.

Scout - najlepiej określi ta profesję słowo "zwiadowca". Głównymi zdolnościami jakie rozwija Scout są znajomość terenu, prędkość poruszania się, pozyskiwanie surowców naturalnych ze zwierząt, budowanie obozów dla innych graczy, znajomość fauny i flory, wyszukiwanie surowców. Bardzo przydatne zdolności szczególnie w początkowym okresie rozgrywki.
Profesja ta jest częścią ścieżki rozwoju takich zaawansowanych profesji jak: Ranger, Creature Handler, Squad Leader, Bio-Engineer i Bounty Hunter.

 

»

Index GRY 10/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 11 »