GRY 09/2003  Poradniki « 53 »  

Misja 2

Cel: opanować całą mapę.

W północno wschodniej części mapy (1) przebywa ksiądz, który na nasz rozkaz może zamówić (oczywiście nie za darmo) oddziały wojskowe, które zostaną dostarczone drogą wodną do naszej bazy (2). Nie mamy wyjścia i musimy skorzystać z tej usługi. Niestety statek płynie bardzo wolno, wystawiając więc zamówienie na armię, kupujemy za jednym razem (naprawdę!) sporą ilość ludzi. Plądrując kolejne wioski zdobędziemy duże bogactwo, o fundusze dla księdza (Ci to zawsze mieli dobrze :-)) nie trzeba się więc obawiać. W opanowywaniu obszaru mamy sporą dowolność, osobiście polecam przeprowadzenie wpierw ataków w rejony wschodnie (I). Po zdobyciu każdego miasteczka, nie pozostawiamy go niezamieszkałym. Przynajmniej w kilku budynkach ukrywamy żołnierzy do obrony zdobytych ziem, aby znów nie wpadły w ręce wroga. Ataki z zachodu będą dość częste i potężne, trzeba więc jak najszybciej wedrzeć się dalej w głąb lądu. Po wykupieniu kilkutysięcznej (!) armii nie powinniśmy mieć problemu z oswojeniem pozostałych dzikusów (II) (pic.7).


pic.7

 

»

Index GRY 09/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 53 »