GRY 03/2003  Poradniki « 49 »  

154

155


Następnie wyjdź z wody, przeskocz nad wyrwą. Umieść monety w niszach. W lewej dolnej kolumnie umieść monetę z dzbanem [154], w prawej dolnej z konikiem morskim [155], w lewej górnej z trójzębem, w prawej górnej z ośmiornicą [156].


156

157


Następnie przekręć dwa pokrętła między kolumnami [157]. Przejdź przez otwarte wrota [158].


158



THE FALL OF THE SEA KING

Zadania:

- znajdź pieczarę „Krakena”

Biegnij przed siebie. Wskocz do wody. Wpłyń do znajdującego się pod tobą zagłębienia, przepłyń w prawo i wyjdź na powierzchnię. Następnie wybiegnij po schodach na górę, zeskocz do pomieszczenia i użyj pokrętła [159]. Pokonaj dwóch Beduinów. Wróć teraz do głównej sali. Popłyń w okolicę posągu Neptuna. Pokonaj dwóch nurków i zabierz materiały wybuchowe. Pierwszy podłuż na prawej nodze posągu [160].


159

160


Następnie po niewielkiej półce wyjdź na powierzchnię. Przejdź na prawą stronę sali. Aby dostać się dalej użyj bata. Uważając na zapadającą się pod nogami podłogę idź dalej.

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 49 »