GRY 03/2003  Poradniki « 41 »  

THE ARMORY

Zadania:

- znajdź „Złamany Miecz”

- wróć do „Astrologicznego Zegara”

Przeszukaj paczki i skorzystaj z drabiny w jednym z rogów placu [093]. Potem z kolejnej. Skorzystaj z gzymsu po twojej prawej [094].


093

094

Następnie po schodkach pobiegnij do samego końca, wyjdź na murek i po podwójnej drabinie [095] wejdź do pomieszczenia. Przez jedno z okien przeskocz na łańcuch [096], zejdź po nim w dół i rozbijając witraż [097] wskocz do wnętrza.


095

096

Przez drzwi po prawej przejdź dalej. Następnie po drabinie w górę [098]. Wespnij się na wyższy poziom, pokonaj strażnika i przez okno zeskocz na podest w dole [099].


097

098

Obejdź zabudowanie dookoła żeby zdobyć amunicję. Następnie przez oszklony fragment dachu [100] wskocz do wnętrza zamku. Rozbij szybę oddzielającą cię od eksponatu i przywłaszcz go sobie.


099

100

Wybiegnij jak najszybciej przez niewielkie drzwi. Następnie wyjdź po znajomej drabinie, wespnij się na wyżej położone miejsce, wyjdź na balkonik i skorzystaj z przewieszonego nad dziedzińcem kabla [101]. Zejdź po drabinach na sam dół. Pokonaj przeciwnika i wróć do...


101

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 41 »