GRY 03/2003  Poradniki « 31 »  

THE PATHS OF THE ANCIENTS

Zadania:

- znajdź ładunki wybuchowe do zniszczenia bramy

- przedostań się do „Krokodylich Wrót”

Używając bata i podskoku pokonaj przepaść. Następnie idź przed siebie i w prawo. Pokonaj myśliwego. Zejdź na trawiaste podłoże. Skręcając w prawo uzupełnij zapas wody, poczym po schodach zejdź na dół i idź w prawo. Na końcu drogi wejdź do pomieszczenia. Skorzystaj z drabiny. W miejscu, w którym się znajdujesz pozbądź się myśliwego i użyj dźwigni [017]. Zaskoczy cię kolejny przeciwnik. Wróć znajomą drogą do początku lokacji i tym razem skorzystaj ze schodów po lewej stronie. Na platformie pokonaj myśliwego i przejdź przez wrota, które otwarłeś przy pomocy dźwigni. W jednej z paczek znajdziesz naboje do shotguna. Wróć na platformę i przeskocz na sąsiednia półkę skalna. Następnie użyj bata. Poczym przejdź w prawo, chwyć się gzymsu i w takiej pozycji omiń kolejną przepaść [018].


017

018

Trafisz do kompleksu budowli. Pokonaj w nim przeciwnika, poczym podejdź do ściany zagradzającej przejście. Stocz walkę z kolejnymi myśliwymi. Następnie wejdź do jednego z otwartych budynków i zaopatrz się w materiały wybuchowe [019]. Przejdź z nimi do wcześniej wspomnianej ściany, zamontuj je na niej, poczym po eksplozji [020] przejdź przez powstałą wyrwę.


019

020


THE PALACE OF FORGOTTEN KING

Zadania:

- dostań się na „Krawędź Rzecznego Kanionu”

Użyj dźwigni. Wyjdź na dziedziniec i pokonaj znajdujących się na nich myśliwych. Po lewej stronie placu możesz skorzystać ze źródełka. W lewej górnej części stoją paczki. W jednej z nich znajduje się amunicja do rewolweru. W prawej części kompleksu skorzystaj z półek skalnych [021] oraz bata i przeskocz po nich do drzwi, których otwarcie obserwowałeś wcześniej. Wejdź do środka, idź w lewo, pokonaj myśliwego i biegnij przed siebie. Następnie zeskocz w dół. W prawo po schodach wyjdź do miejsca, w którym użyjesz dźwigni. Wróć do miniętych przed chwilą pnączy. Zniszcz je przy pomocy maczety. Teraz po półce skalnej na prawo od przejścia przeskocz do pomieszczenia, w którym zdobędziesz trzeci artefakt – PORT NEGOMBO RELIC [022].


021

022

Wróć na najniższy poziom. Skorzystaj z pnączy [023], którymi obrośnięta jest ściana i wejdź nimi na sam szczyt . Uważając na zapadającą się podłogę, pułapki w postaci strzałek (omiń ją wykonując przewrót), przebiegnij przez zapętlony korytarz [024]. Następnie dwukrotnie używając bata przedostań się na drugą stronę pokaźnej przepaści. Utoruj sobie przejście maczetą.


023

024

 

»

Index GRY 03/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 31 »