Po jeden z agentów odbierze telefon, a strażnik odejdzie od
pilnowanego posterunku. W tym momencie wskocz na poręcz i
użyj wytrychu, by wydostać się na korytarz. Skręć w lewo i
stań pod ścianą (z prawej). Znajdujesz się przed salą, gdzie
zmęczeni agenci relaksują się w wolnej chwili. Poczekaj, aż
agent skończy rozmawiać z kolegą.

Gdy wróci na korytarz, idź za nim, pozostając oczywiście w
odpowiedniej odległości. Idealnym miejscem jest zaciemniona
część ściany z prawej, przy obrazie. Gdy wstuka kod, by otworzyć
drzwi, stań zaraz za nim, by przejść dalej zanim się zatrzasną.
Gdy agent zatrzyma się, by łyknąć trochę wody – zajdź go od
tyłu i ogłusz.

Zabierz Mitchell’a Dougherty’iego do miejsca spotkania, nieopodal
wysypiska śmieci.
Kolejne utrudnienie. Musisz wyjść na zewnątrz,
przechodząc przez oświetlony pokój z ciałem ogłuszonego agenta
na plecach. Ogólnie zasada jest mało skomplikowana: przez
okienko w drzwiach sprawdź, co robi spacerujący za oknami
strażnik. Gdy zacznie iść w bok, wyjdź z pakunkiem do pokoiku
i podejdź do automatycznych drzwi, prowadzących na świeże
powietrze. Strażnik powinien coś zwęszyć, ale nie może Cię
zobaczyć!

|