GRY 02/2003  Poradniki « 56 »  

28. Pizzeria

Carminuccio jakoś nie sprawiał wrażenia osoby zbyt gadatliwej, więc... Obejrzałem najpierw kosz na odpadki i znalazłem w nim “suchą skórkę z chleba”. Wszedłem do środka lokalu. Mysz oczywiście zwiała do swojej dziury i nie było szans by ją wyciągnąć. Ze stołu zabrałem “ostrą paprykę” i wyszedłem na zewnątrz. Minąłem kosz i znalazłem się u stóp...


29. Fontanna Czarownic

Bardzo ciekawa kompozycja... Ale kociołek to by mi się przydał... Niestety, potrącanie go kijem nic nie dało. Zaraz, a gdyby tak...



Pobiegłem do fontanny przy Aparacie Fotograficznym i przy pomocy zdobycznego “tapira”, zatkałem ją, przez co zwiększyłem ciśnienie wody u Czarownic. Teraz wystarczyło potrącić kijkiem “kociołek”... i już był mój. A teraz do...


30. Tunel Miłości

Jakie piękne miejsce... i jaka piękna panienka... Chętnie skorzystałbym z Tunelu, zwłaszcza w jej towarzystwie... Niestety, Isabella nie była zbyt chętna do przejażdżki ze mną. Musiałem poszukać pary...


31. Budka z hot-dogami

Wszedłem do środka i niepostrzeżenie wykonałem kilka rzeczy: najpierw zamroziłem “dżdżownicę” w zamrażarce, a następnie upiekłem “kurczaka” w piekarniku. Proste...


32. U Siłacza

Teraz mogłem wyzwać Rufusa na pojedynek. On postawił dolara, a ja własną twarz... Ciekawe, kto miał więcej do stracenia? Postanowiłem wykorzystać “młot” Śmiechozola, chociaż nie takiego efektu się spodziewałem... Grunt, iż wygrana była moja...

 

»

Index GRY 02/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 56 »