GRY 01/2003  Poradniki « 98 »  

[Atlantis] Ostatnia stacja


Przed Tobą wyłoni się Isaak wraz z Na’Bahn’em. Obaj panowie dyskutują o... niczym innym, jak tylko Twojej osobie. Gdy dowiesz się, dlaczego nasz bohater został zwolniony ze służby oraz o działaniach dowództwa, wątpliwa okaże się chęć przywrócenia Cię do służby. Ale mniejsza o to, po rozmowie ruszaj do sali odpraw.



Porozmawiaj z Aidą. Dowiesz się, co jest celem następnej misji. Oczywiście wszystko będzie grało na Twoją niekorzyść – nieznana planeta, najsilniejsi do tej pory przeciwnicy, a do tego niepokój samej Aidy. Po skończonej odprawie udaj się do Isaaka i porozmawiaj z nim. Dowiesz się o nowym uzbrojeniu oraz pogadasz z nim o jego nałogu. Gdy skończycie, udaj się do transportowca.



[NC962VIII] Suspicion



Wejdź do świata Drakk.

Zabezpiecz ostatni pozostały artefakt.

Sprawdź, co stało się z poprzednimi wizytatorami na planecie.

Po wylądowaniu idź ciągle przed siebie. Nagle głos Aidy zacznie zanikać. Zostaniesz sam przeciwko tym wszystkim stworom. Przygotuj Twoją główną broń – nowy laser oraz granatnik (szczególnie w wersji EMP) i pakuj się przez wielkie wrota. Po przeładowaniu znajdziesz się we wnętrzu struktury Drakków.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 98 »