GRY 01/2003  Poradniki « 89 »  

[Janus] Polaris Entrance


Znajdź sekcję laboratoryjną.

Po wyjściu z windy zagadaj do napotkanego naukowca. Dowiesz się, że wnętrze bazy zostało opanowane przez wrogie siły. Ruszaj kolejno przez korytarze, aż natrafisz na pierwszy opór. Załatw dwójkę czekających za szybą Marines. Gdy dotrzesz do większej sali, zacznij uważać.



Najpierw zdejmij czyhających w środku wojaków. Kolejną przeszkodą są dwie wieżyczki, umieszczone po drugiej stronie sali, naprzeciw wejścia. Jedynym sposobem, by je obejść, jest skorzystanie z lewego lub prawego korytarza (tego pod ścianami). Proponuję skorzystać z lewego, jako że po drodze będziesz mógł zabrać ukryte na czymś w rodzaju półek w ścianach przedmioty.



Na końcu drogi czeka Cię spotkanie z silnym przeciwnikiem. Bez granatnika i szybkich ruchów się nie obędzie. Gdy go załatwisz, zajmij się, jeśli chcesz, już na spokojnie wieżyczkami, po czym przejdź do sąsiedniego pokoiku. Gdy to zrobisz, ta część misji dobiegnie końca.



[Janus] Polaris Geologics Research


Zabierz leżący na beczce z prawej przedmiot i naciśnij przycisk przy drzwiach, by wejść do środka. Po prawej masz ładowarkę zdrowia, a po drugiej stronie, pod ścianą, pancerz i naboje – warto je zostawić na później. Jak tylko otworzysz drzwi, naprzeciwko Ciebie będzie wieżyczka, a z lewej wyjdzie do Ciebie uzbrojony po zęby wojak.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 89 »