GRY 01/2003  Poradniki « 167 »  

Wróć na korytarz i wejdź do drzwi, z których jeszcze nie korzystałeś (na lewo). Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Idź przed siebie aż dojdziesz do kraty. Po prawej będzie pokrętło zablokowane kajdankami. Podejdź do niego i z inwentarza wybierz znaleziony przed chwilą klucz. Teraz skorzystaj z funkcji USE.



Przed tobą jest drabinka prowadząca w dół. Zejdź po niej. Znajdziesz się w następnym kanale. Idąc przez siebie po prawej natkniesz się na bramę, niestety zamkniętą. Idź dalej przed siebie. Na końcu natkniesz się na drewniane drzwi prowadzące celi Marii. W środku znajdziesz martwą towarzyszkę... martwą ponownie?!?



Po scence wróć na korytarz i przejdź do bramy, która wcześniej była zamknięta. Teraz stoi ona przed tobą otworem. Idąc korytarzem napotkasz już po raz kolejny drabinę. Skorzystaj z niej. Na górze zaraz przy ścianie znajdziesz Apteczkę.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 167 »