GRY 01/2003  Poradniki « 168 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Idąc cały czas prosto dojdziesz do czegoś w stylu cmentarza. Znajdziesz tam między innymi trzy Paczki z Nabojami oraz Ampułkę. Na jednym z nagrobków widać [Punkt zapisu gry]. Przeczytaj napisy na nagrobkach. Pewnie zdziwi Cię, że są tam wygrawerowane imiona osób, które biorą udział w twojej przygodzie a na dodatek ciągle żyją – ich groby są puste. Znajdziesz również nagrobek z twoim imieniem. Dziura na trumnę będzie wyjątkowo głęboka. Wskocz do niej.



Znajdziesz się w długim ciemnym korytarzu. Na jego końcu będą drzwi. Prowadzą do pomieszczenia gdzie spotkasz Eddiego. Jak się okaże z rozmowy Grubasowi już kompletnie odbiło. Nie dość, że zabił wszystkie osoby w pokoju to na dodatek Ciebie też chce zgładzić!



Tym razem twój przeciwnik jest uzbrojony toteż musisz uważać szczególnie na twój stan energii. Możesz się z nim rozprawić w dwojaki sposób. Albo wykorzystując jedną z broni palnych, jakie posiadasz (polecam Shotguna) lub też za pomocą Pipe lub Plank. Jeśli wybierzesz pierwszy sposób wymiana ognia będzie wyglądała następująco: ty oddajesz strzał, Eddie strzela w Ciebie, ty używasz Napoju Leczniczego i ponownie strzelasz – i tak kilkakrotnie. Jeśli jednak wolisz broń białą musisz zapędzić przeciwnika do rogu i tam go okładać. Po pewnym czasie Eddie ucieknie do innego pokoju.

Nie biegnij za nim od razu. Najpierw przeszukaj pomieszczenie a znajdziesz dwie Paczki Naboi. Teraz już możesz przejść dalej. Znajdziesz się w chłodni – na początek krótka scenka, później już tylko walka. Tym razem zdecydowanie polecam broń palną, Pipe może się tutaj nie sprawdzić. Gdy skończysz już z opryszkiem wyjdź przez duże żelazne drzwi na zewnątrz.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 168 »