GRY 01/2003  Poradniki « 166 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Po walce wyjdź na korytarz i skręć w prawo, aby dojść do jego końca. Po lewej znajdują się drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Zaraz po prawej znajdziesz drzwi do pomieszczenia egzekucyjnego. Znajdziesz tam sześć ciał powieszonych na szubienicy. Na każdym z nich jest kartka z napisem, za co dana osoba została zgładzona. Zapamiętaj ustawienie zbrodniarzy.



Wróć na korytarz i idź do jego końca. Po lewej znajdziesz drzwi prowadzące do bardzo podobnego pomieszczenia jak wcześniej. Jednak tym razem szubienice są puste. Musisz podejść do kraty i przeczytać wiersz. Będzie w nim napisane, która z powieszonych osób była niewinna. Należy podejść do szubienicy odpowiadającej tej, na której został on powieszony a następnie ją pociągnąć. W zależności od poziomu trudności niewinnymi osobami są:

Easy Riddle Level: The Kidnapper

Normal Riddle Level: The Arsonist

Hard Riddle Level: The Counterfeiter

Extra Riddle Level: The Thief



Jeśli pociągnąłeś właściwą szubienicę hol będzie pusty, w przeciwnym razie będzie się tam roiło od potworów. Wróć do pokoju gdzie były ciała zbrodniarzy. Na miejscu niewinnie powieszonego będzie leżał klucz [Key of The Persecuted].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 166 »