GRY 01/2003  Poradniki « 165 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Wróć do kanału i przejdź do miejsca gdzie do niego zszedłeś. Przed tobą, po lewej będzie tunel. Na jego końcu drabinka, po której oczywiście wychodzimy na górę. Teraz niewielkie urozmaicenie. Znajdziesz się w malutkim pomieszczeniu gdzie na podłodze leży gazeta, którą warto przeczytać, a na ścianie obok drzwi znajduje się [Punkt zapisu gry].



Przechodząc przez drzwi znajdziesz się w długim pomieszczeniu z porozrzucanymi wszędzie gazetami. Idąc przez siebie usłyszysz krzyk Angeli. James wejdzie do pokoju skąd dochodził odgłos i znajdzie tam dziewczynę w towarzystwie potwora, przypominającego drzwi.



Aby go zlikwidować najlepiej posłużyć się strzelbą. Potwór jest stosunkowo wolny, co należy wykorzystać. Najlepiej strzelać do niego z dużej odległości i jak tylko się zbliży oddalić się na bezpieczną odległość a następnie kontynuować ostrzał. Oczywiście może się zdarzyć, że potwór skoczy na Ciebie. Około 10 strzałów powinno go rozłożyć. Wtedy Angela weźmie telewizor i go dobije. Jednak zaraz po tym ucieknie z pokoju.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 165 »