GRY 01/2003  Poradniki « 166 »  

Po walce wyjdź na korytarz i skręć w prawo, aby dojść do jego końca. Po lewej znajdują się drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Zaraz po prawej znajdziesz drzwi do pomieszczenia egzekucyjnego. Znajdziesz tam sześć ciał powieszonych na szubienicy. Na każdym z nich jest kartka z napisem, za co dana osoba została zgładzona. Zapamiętaj ustawienie zbrodniarzy.



Wróć na korytarz i idź do jego końca. Po lewej znajdziesz drzwi prowadzące do bardzo podobnego pomieszczenia jak wcześniej. Jednak tym razem szubienice są puste. Musisz podejść do kraty i przeczytać wiersz. Będzie w nim napisane, która z powieszonych osób była niewinna. Należy podejść do szubienicy odpowiadającej tej, na której został on powieszony a następnie ją pociągnąć. W zależności od poziomu trudności niewinnymi osobami są:

Easy Riddle Level: The Kidnapper

Normal Riddle Level: The Arsonist

Hard Riddle Level: The Counterfeiter

Extra Riddle Level: The Thief



Jeśli pociągnąłeś właściwą szubienicę hol będzie pusty, w przeciwnym razie będzie się tam roiło od potworów. Wróć do pokoju gdzie były ciała zbrodniarzy. Na miejscu niewinnie powieszonego będzie leżał klucz [Key of The Persecuted].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 166 »