GRY 01/2003  Poradniki « 165 »  

Wróć do kanału i przejdź do miejsca gdzie do niego zszedłeś. Przed tobą, po lewej będzie tunel. Na jego końcu drabinka, po której oczywiście wychodzimy na górę. Teraz niewielkie urozmaicenie. Znajdziesz się w malutkim pomieszczeniu gdzie na podłodze leży gazeta, którą warto przeczytać, a na ścianie obok drzwi znajduje się [Punkt zapisu gry].



Przechodząc przez drzwi znajdziesz się w długim pomieszczeniu z porozrzucanymi wszędzie gazetami. Idąc przez siebie usłyszysz krzyk Angeli. James wejdzie do pokoju skąd dochodził odgłos i znajdzie tam dziewczynę w towarzystwie potwora, przypominającego drzwi.



Aby go zlikwidować najlepiej posłużyć się strzelbą. Potwór jest stosunkowo wolny, co należy wykorzystać. Najlepiej strzelać do niego z dużej odległości i jak tylko się zbliży oddalić się na bezpieczną odległość a następnie kontynuować ostrzał. Oczywiście może się zdarzyć, że potwór skoczy na Ciebie. Około 10 strzałów powinno go rozłożyć. Wtedy Angela weźmie telewizor i go dobije. Jednak zaraz po tym ucieknie z pokoju.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 165 »