GRY 01/2003  Poradniki « 158 »  

Po wyjściu z celi udaj się w prawo gdzie na końcu, przy kracie na lewej ścianie znajdują się dwa przejścia. Pierwsze drzwi prowadzą do pokoju wizyt, gdzie znajdziesz Apteczkę (drugi przedmiot jest za szybą i weźmiesz go później). Drugie pomieszczenie prowadzi do zachodniej części więzienia. Zaraz przy wyjściu po lewej są drzwi prowadzące do pokoju, w którym byłeś wcześniej, teraz możesz już wziąć Zapalniczkę [Lighter].



Wróć na korytarz. Kolejne drzwi na lewej ścianie są zamknięte. Drugie przejście prowadzi do toalety, w której nie znajdziesz niczego godnego uwagi. Dopiero trzecie drzwi i druga toaleta mają do zaoferowania [Punkt zapisu gry] znajdujący się na ścianie nad pisuarami.



Na korytarzu, zaraz przy kratach, po prawej stronie są ulokowane drzwi prowadzące do pokoju gdzie znajdziesz Ampułkę, Apteczkę oraz Napój Leczniczy. Jednak prawdziwy arsenał znajduje się dopiero w sąsiednim pomieszczeniu. Na półkach znajdziesz kilka paczek z Nabojami oraz nową broń - Karabin [Hunting Rifle].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 158 »