Wschodnim korytarzem podążaj cały czas we wcześniej
wyznaczonym kierunku. Dojdziesz do końca, gdzie po lewej natkniesz
się na drzwi prowadzące do drugiego bloku cel. We wszystkich
celach będą zasunięte kraty, ale dwie z nich będą otwarte.
Pierwsza cela znajduje się zaraz przy wejściu i znajdziesz
tam dwa obrazy – nie będą Ci one jednak potrzebne.
Następna otwarta cela jest czwarta od zachodniej strony. W
niej to właśnie znajdziesz trzecią tablicę [The
Oppressor]. Weź ją. Teraz czas udać się do ogrodu,
o którym wspominałem wcześniej. W jego centralnej części znajdziesz
szubienicę. Musisz do niej podejść od strony płaskorzeźby.
Stojąc blisko niej za pomocą funkcji USE włóż do niej
trzy znalezione tablice.
Gdy wszystkie puste miejsca zostaną zapełnione rozlegnie się
przeraźliwy krzyk – bez żadnych konsekwencji. Teraz udaj się
do wyjścia gdzie na klamce znajdziesz Podkowę
[Horseshoe]. Teraz wróć przez
celę, w której znalazłeś trzecią tablicę na główny korytarz.
|