Teraz czas na przejście przez kraty, obok których
był wcześniej wymieniony pokój. Zaraz na wprost, w podłodze
znajduje się zamknięty szyb. Wejdź na niego i klawiszem akcji
upewnij się czy jesteś dokładnie nad nim. Gdy będziesz już
pewny wejdź do inwentarza i połącz ze sobą następujące przedmioty:
[Lighter], [Horseshoe]
oraz [Wax Doll]. Dzięki nim
stworzysz prowizoryczny uchwyt i będziesz mógł podnieść pokrywę.
Wskocz do szybu. Na jego dnie trafisz do małego korytarza.
Tylko jedne drzwi (na wprost Ciebie) będą otwarte. Przejdź
przez nie. Znajdziesz się teraz w kostnicy – nie znajdziesz
tutaj nic. Idź dalej przez kolejne drzwi. Znajdziesz kolejną
dziurę. Musisz do niej wskoczyć.
Teraz znajdujesz się na poziomie [B1F].
Przejdź przez kolejne drzwi a natkniesz się na kolejny otwór
w podłodze. Oczywiście skaczemy na dół. Na dole przejdź przez
wejście – dostaniesz się do windy. Zacznie ona automatycznie
jechać w dół. W jej rogach znajdziesz trzy Paczki
Naboi o raz Apteczkę.
Na samym dole zaraz po wyjściu z windy znajdziesz [Punkt
zapisu gry].
|