GRY 01/2003  Poradniki « 154 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Kiedy to uczynisz zgaśnie twoja latarka i nie będziesz mógł wyjść. Musisz wejść do inwentarza i zaznaczyć [Dry Cell Battery] (baterię znalazłeś w szpitalu [Brookhaven Hospital]) a następnie wybrać akcję USE. Teraz twoja latarka będzie już porządku. Niestety w pokoju pojawią się robaki, które wcale nie będą miały pacyfistycznego nastawienia.



Możesz wydostać się z pokoju wpisując odpowiedni kod. Niestety nie został on wcześniej podany. Musisz sam go rozszyfrować. Używając klawisza akcji, będąc na wprost panelu, podglądniesz go z bliska - trzy liczby na nim będą zarysowane w taki sposób, że będą prawie niewidoczne. Owe liczby będą się składać na trzycyfrowy kod. Kolejność liczb nie jest znana – musisz podawać wszystkie możliwości aż trafisz.



Gdy uda Ci się znaleźć odpowiednią kombinację i wyjdziesz z felernego pokoju przejdź do pomieszczenia z otworem w podłodze. Otwórz kraty i wskocz w czarną otchłań.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 154 »