Kiedy to uczynisz zgaśnie twoja latarka i nie
będziesz mógł wyjść. Musisz wejść do inwentarza i zaznaczyć
[Dry Cell Battery] (baterię
znalazłeś w szpitalu [Brookhaven Hospital])
a następnie wybrać akcję USE. Teraz twoja latarka będzie
już porządku. Niestety w pokoju pojawią się robaki, które
wcale nie będą miały pacyfistycznego nastawienia.
Możesz wydostać się z pokoju wpisując odpowiedni kod. Niestety
nie został on wcześniej podany. Musisz sam go rozszyfrować.
Używając klawisza akcji, będąc na wprost panelu, podglądniesz
go z bliska - trzy liczby na nim będą zarysowane w taki sposób,
że będą prawie niewidoczne. Owe liczby będą się składać na
trzycyfrowy kod. Kolejność liczb nie jest znana – musisz podawać
wszystkie możliwości aż trafisz.
Gdy uda Ci się znaleźć odpowiednią kombinację i wyjdziesz
z felernego pokoju przejdź do pomieszczenia z otworem w podłodze.
Otwórz kraty i wskocz w czarną otchłań.
|