Wróć na korytarz i przejdź na jego koniec, gdzie znajdują
się drzwi. Prowadzą one do pomieszczenia z bardzo dużą i dziwnie
wyglądającą dziurą. Każ Jamesowi, aby do niej wskoczył.
Kiedy bohater się ocknie, okaże się, że znajdujesz się w studni
bez żadnych drzwi – to tylko pozory. Musisz krążyć przy ścianach
i co chwila naciskać klawisz akcji. Będzie się wtedy wyświetlał
komunikat, że to tylko ściana i nie da się po niej wyjść.
W pewnym momencie okaże się, że mały odcinek ściany jest inny
niż pozostałe. Musisz wyciągnąć żelazną rurę [Pipe]
lub [Plank] i zacząć
uderzać w miejscu gdzie ściana jest inna – odsłonią się ukryte
drzwi!
Znajdziesz się teraz w czymś podobnym do kanałów ściekowych.
Skręć w prawo i podążaj do przodu. Dotrzesz do rozwidlenia,
gdzie znajduje się korytarz z drzwiami. Pierwsze wejście po
prawej jest otwarte. Znajdziesz się w korytarzu, na końcu
którego jest kolejna dziura – tym razem jest ona zamknięta.
W korytarzy, po prawej są drzwi prowadzące do pokoju gdzie
na ziemi leży klucz [Spiral – Wriring
Key].
|