GRY 01/2003  Poradniki « 153 »  



Tytuł części:
strona:
Wprowadzenie
Zanim zaczniesz grę
Poziomy trudności
Zakończenia - jak do nich doprowadzić?
Punkt Widokowy
Wschodnie Silent Hill
Południowe Silent Hill
Wood Side Apartment
Blue Creek Apartment
Zachodnie Silent Hill
Brookhaven Hospital
Brookhaven Hospital Reverse
Dark Silent Hill
Silent Hill Historical Society
Toluca Prison
Katakumby
Nabrzeże
Lake View Hotel
Lake View Hotel Reverse

Wróć na korytarz i przejdź na jego koniec, gdzie znajdują się drzwi. Prowadzą one do pomieszczenia z bardzo dużą i dziwnie wyglądającą dziurą. Każ Jamesowi, aby do niej wskoczył.



Kiedy bohater się ocknie, okaże się, że znajdujesz się w studni bez żadnych drzwi – to tylko pozory. Musisz krążyć przy ścianach i co chwila naciskać klawisz akcji. Będzie się wtedy wyświetlał komunikat, że to tylko ściana i nie da się po niej wyjść. W pewnym momencie okaże się, że mały odcinek ściany jest inny niż pozostałe. Musisz wyciągnąć żelazną rurę [Pipe] lub [Plank] i zacząć uderzać w miejscu gdzie ściana jest inna – odsłonią się ukryte drzwi!



Znajdziesz się teraz w czymś podobnym do kanałów ściekowych. Skręć w prawo i podążaj do przodu. Dotrzesz do rozwidlenia, gdzie znajduje się korytarz z drzwiami. Pierwsze wejście po prawej jest otwarte. Znajdziesz się w korytarzu, na końcu którego jest kolejna dziura – tym razem jest ona zamknięta. W korytarzy, po prawej są drzwi prowadzące do pokoju gdzie na ziemi leży klucz [Spiral – Wriring Key].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 153 »