GRY 01/2003  Poradniki « 154 »  

Kiedy to uczynisz zgaśnie twoja latarka i nie będziesz mógł wyjść. Musisz wejść do inwentarza i zaznaczyć [Dry Cell Battery] (baterię znalazłeś w szpitalu [Brookhaven Hospital]) a następnie wybrać akcję USE. Teraz twoja latarka będzie już porządku. Niestety w pokoju pojawią się robaki, które wcale nie będą miały pacyfistycznego nastawienia.



Możesz wydostać się z pokoju wpisując odpowiedni kod. Niestety nie został on wcześniej podany. Musisz sam go rozszyfrować. Używając klawisza akcji, będąc na wprost panelu, podglądniesz go z bliska - trzy liczby na nim będą zarysowane w taki sposób, że będą prawie niewidoczne. Owe liczby będą się składać na trzycyfrowy kod. Kolejność liczb nie jest znana – musisz podawać wszystkie możliwości aż trafisz.



Gdy uda Ci się znaleźć odpowiednią kombinację i wyjdziesz z felernego pokoju przejdź do pomieszczenia z otworem w podłodze. Otwórz kraty i wskocz w czarną otchłań.


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 154 »