GRY 01/2003  Poradniki « 153 »  

Wróć na korytarz i przejdź na jego koniec, gdzie znajdują się drzwi. Prowadzą one do pomieszczenia z bardzo dużą i dziwnie wyglądającą dziurą. Każ Jamesowi, aby do niej wskoczył.



Kiedy bohater się ocknie, okaże się, że znajdujesz się w studni bez żadnych drzwi – to tylko pozory. Musisz krążyć przy ścianach i co chwila naciskać klawisz akcji. Będzie się wtedy wyświetlał komunikat, że to tylko ściana i nie da się po niej wyjść. W pewnym momencie okaże się, że mały odcinek ściany jest inny niż pozostałe. Musisz wyciągnąć żelazną rurę [Pipe] lub [Plank] i zacząć uderzać w miejscu gdzie ściana jest inna – odsłonią się ukryte drzwi!



Znajdziesz się teraz w czymś podobnym do kanałów ściekowych. Skręć w prawo i podążaj do przodu. Dotrzesz do rozwidlenia, gdzie znajduje się korytarz z drzwiami. Pierwsze wejście po prawej jest otwarte. Znajdziesz się w korytarzu, na końcu którego jest kolejna dziura – tym razem jest ona zamknięta. W korytarzy, po prawej są drzwi prowadzące do pokoju gdzie na ziemi leży klucz [Spiral – Wriring Key].


 

»

Index GRY 01/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 153 »