GRY 13/2003  Poradnik « 47 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02A - Taris - Hideout (2)

Trafiamy tu ponownie po wygranym Swoop Race.

Jest już z nami Bastila, rozmawiamy z nią o Jedi, Mocy i o tym że musimy uciec z Taris.

Nowa postać w drużynie BASTILA SHAN – Jedi Sentinel

STR 12, DEX 18, CON 12, INT 10, WIS 12, CHA 15

Bastila odegra w tej grze ważną rolę, jeżeli nasza postać jest mężczyzną to Bastila będzie naszym największym przyjacielem. Możemy się również pokusić o romans z nią :).

No i mamy pierwszego Jedi w naszym teamie.

Rekomendowana Broń: Dwie Lightsabers lub Podwójna Lightsaber.

Rozwijamy mu głównie skille :

  1. Demolitions
  2. Security
  3. Computer Use
  4. Repair
  5. Treat Injury
  6. Awareness
  7. Treat Injury
  8. Computer Use
  9. Security
  10. Repair
  11. Demolitions
  12. Awareness
  13. Treat Injury
  14. Awareness

Feats do rozwijania w kolejności :

  1. Two-Weapon Fighting
  2. Critical Strike
  3. Power Attack
  4. Toughness
  5. Conditioning
  6. Two-Weapon Fighting
  7. Flurry
  8. Jedi Defense
  9. Weapon Focus (Blaster Pistol)
  10. Two-Weapon Fighting
  11. Gearhead
  12. Toughness
  13. Rapid Shot
  14. Blaster Rifle
  15. Implant
  16. Conditioning
  17. Toughness

Moce (głównie Light Side) do rozwijania:

  • Stun Droid, Disable Droid, Destroy Droid
  • Cure, Heal
  • Burst of Speed, Knight Speed, Master Speed
  • Reszta według uznania

Atrybuty do rozwijania:

  1. STR – dla ataku
  2. DEX – dla obrony
  3. CHA
  4. WIS
  5. DEX
  6. DEX

Bastila jako Jedi nie używa zbroi, potrzebuje tylko i wyłącznie robe.

Podobnie jak przy innych postaciach jest Quest związany z Batila, znajdziecie go opisanego w części poradnika Questy Członków Drużyny.

 

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 47 »