GRY 13/2003  Poradnik « 44 »  

02 - 55. Security Panel.

Za pomocą tego terminala możemy sterować bazą. Mission jest najlepsza w "komputerach" więc ona włamuje się do terminala. Za pomocą kamer możemy obserwować bazę.

"Open All Security Doors" - otworzy nam wszystkie zamknięte drzwi.

Możemy wyłączyć wieżyczki obronne znajdujące się w Garage Elevator (przełączmy kamerę na Garage Elevator) "Shut down garrage elevator security system"

Możemy zabić wszystkich Vulkarów w Barakach powodując spięcie (włączamy kamerę na Baraki) "Overload power conduit in main barracks".

(Jeżeli nie chcemy włamywać się do komputera, otwieramy tylko security doors i idziemy załatwić sprawę ręcznie.)

Po tych operacjach droga dalej jest otwarta, ale zanim to zrobimy zwiedzamy resztę tego poziomu bazy.

02 - 56. Black Vulkar. Zaczynamy walkę, gdy Vulkar zaczyna przegrywać chce się poddać.

Kontynuujemy walkę "Walczę tylko na śmierć i życie".

Możemy też z nim porozmawiać i puścić go wolno.

02 - 57. Baraki.

Jeżeli za pomocą Security Panel 02 - 55 spowodowaliśmy spięcie w Barakach to zostanie nam tylko jeden przeciwnik. Jeżeli nie to musimy pokonać całkiem sporą grupę Vulkarów. Na ziemi znajdujemy Pass Card, drugą metodę na wyłączenie wieżyczek obronnych koło Garażu.

02 - 58. Basen.

W basenie jest mina . W skrzyni znajdujemy Durasteel Bonding Alloy - ulepszenie do mieczy i Hair Trigger i ulepszenie do broni palnej oraz Plasma Grenade.

02 - 59. Security Panel.

Jeżeli nie wyłączyliśmy wieżyczek poprzednim Security Panelem to tu możemy je wyłączyć za pomocą Pass Card z 02 - 57.

02 - 60. Defense Turrets - teraz nieaktywne.

02 - 61. Winda do Black Vulkars Garrage.

Zjeżdżamy windą 02 - 61 na dół.

02 - 68. Wyjście do Lower Sewers. (potrzebne gdy będziemy wracali z powrotem do miasta)

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 44 »