GRY 13/2003  Poradnik « 40 »  

02 - 38. Wyjście do Undercity.

02 - 39. Idziemy do tych drzwi. Po drodze spotkamy Rakghoule i Gamorreanów. Zanim przejdziemy przez te drzwi musimy przygotować się na trudniejszą walkę. Za drzwiami czeka na nas oddział Gamorreanów.

02 - 40. Po walce znajdujemy na ziemi Cardio-Regulator.

Mission otwiera drzwi do sali obok, odnajdujemy i uwalniamy Zaalbar, którego możemy po rozmowie przyłączyć do drużyny.

Nowa postać w drużynie ZAALBAR – Scout

STR 20, DEX 13, CON 20, INT 10, WIS 12, CHA 8

Zaalbar to wielki futrzasty Wookiee – maszyna do zabijania. Nie próbujcie zrobić z niego nic innego niż siepacza z mieczem w każdej ręce. Nie do pogardzenia będą również jego zdolności w Computer Use.

Zaalbar dzięki wysokiej STR i CON jets urodzony do walki w pierwszej linii brania na siebie ataków w czym pomoże mu Feat związany z jego profesją czyli Uncanny Dodge.

Rozwijamy mu głównie skille :

  1. Demolitions
  2. Security
  3. Computer Use
  4. Repair
  5. Treat Injury
  6. Awareness
  7. Treat Injury
  8. Computer Use
  9. Security
  10. Repair
  11. Demolitions
  12. Awareness
  13. Treat Injury
  14. Awareness

Rekomendowana broń: Dwa Miecze o jednym w każdej ręce. O jego kuszy zapomnijcie gdyż jest beznadziejna.

Feats do rozwijania w kolejności :

  1. Two-Weapon Fighting
  2. Critical Strike
  3. Power Attack
  4. Toughness
  5. Conditioning
  6. Two-Weapon Fighting
  7. Flurry
  8. Jedi Defense
  9. Weapon Focus (Blaster Pistol)
  10. Two-Weapon Fighting
  11. Gearhead
  12. Toughness
  13. Rapid Shot
  14. Blaster Rifle
  15. Implant
  16. Conditioning
  17. Toughness

Atrybuty do rozwijania:

  1. STR – dla ataku
  2. DEX – dla obrony
  3. CHA
  4. WIS
  5. DEX
  6. DEX

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 40 »