GRY 13/2003  Poradnik « 35 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 -21 . Lower City Apartment (wschodnie)

Podobny owalny kompleks apartamentów jak te które widzieliśmy do tej pory.

Na korytarzach znajdziemy (pojawiające się co pewien czas) patrole The Vulkars z którymi musimy walczyć. Możemy się ich pozbyć napawając zepsutego robota Sentry Droid który stoi na korytarzu ale wymaga to wielu Parts (jeżeli rozwijaliśmy odpowiedni skill ilość potrzebnych części maleje) których w tej chwili nie mamy wystarczającej ilości a które sporo kosztują.

Matrik - związany z Quest: Matrik's Bounty 02 - 20

W jednym z pokoi znajdujemy rozłożone na ziemi okrągłe projektory holograficzne, aby otworzyć skrzynię leżącą w środku pomiędzy nimi musimy je uruchomić w następującej kolejności :

  • Elinda
  • Ujaa
  • Ujii
  • Loopa
  • Fodo
  • Ashana

W skrzyni znajdziemy Echani Fiber Armor.


02 -22. Lower City Apartment (zachodnie)

Po wejściu do lokacji znowu spotykamy Carlo Nord rozprawiającego się ze swoimi kolejnymi ofiarami, nie przeszkadzamy mu i pozawalamy się oddalić.

Tu również znajdziemy The Vulkars, plus jest taki że tym razem mają ciekawsze wyposażenie, między innymi zbroja dla Carth Onasi i ulepszenie do zbroi. Niektóre przedmioty w pokojach są chronione minami, do rozbrajania min używamy skillu Demolition.

Jedna ze skrzyń jest zabezpieczona hasłem. Podpowiedzi do hasła znajdziemy w poczcie elektronicznej na biurku obok.

Odpowiedzi do hasła to:

“Hyperdrive”

“My uncle”

“Alderaan”

W skrzyni jest miedzy innymi Republic Mod Armour.

Selven - związana z Quest: Selven's Bounty 02 - 20

Wracamy teraz do głównego wątku gry i idziemy do 02-23 Hidden Bek Base.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 35 »