GRY 13/2003  Poradnik « 29 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 – 13. Wejście do 02C - Taris - Upper City South

Idziemy do teraz na imprezę do Sarna do North Appartments.

02 - 14. Wejście do North Appartments.

Lokacja wygląda bardzo podobnie do tej w którym jest Hideout.

Szukamy otwartych drzwi z w których jest Sarna i inni Sithowie.

Rozmawiamy z Sarna i czekamy aż Sithowie się upiją i padną na ziemię nieprzytomni. Gdy to się stanie wykradamy z plecaka leżącego w tym pokoju Sith Armour. Teraz możemy splądrować wszystkie pozostałe pokoje w tej lokacji, ważne jest abyśmy nie rozmawiali jeszcze z Largo który stoi w jednym z nich. Wrócimy do niego potem.

Następnie wychodzimy z powrotem do 02D - Taris - Upper City North

02 - 15. Grupa pijanych Sithów po cywilnemu.

Staramy się ich udobruchać i proponujemy że postawimy im drinka

Prowokujemy ich do ataku. Nic nam za to nie grozi, bo strażnicy ich zabijają.

02 - 16. Gorton Clou - nawołuje do przystąpienia do ligi przeciw obecności obcych na Taris. Można go bezkarnie zwyzywać.

02 - 17. Zanim podejdziemy do strażnika Ubieramy na siebie Sith Armour. Strażnik przepuszcza nas do 02E - Taris - Lower City

02 - 69. Droids by Janice - Sklep z robotami, wrócimy tu w późniejszym momencie gry.

02 - 70. Sith Military Base - wrócimy tu w późniejszym momencie gry.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 29 »