GRY 13/2003  Poradnik « 26 »  



autor poradnika:
Wojciech "Soulcatcher" Antonowicz

Lokacja 01. Endar Spire
Lokacja 02. Taris
Lokacja 03. Dantooine
Lokacja 04. Yavin Space Station
Lokacja 05. Ebony Hawk
Lokacja 06. Tatooine

02 - 01. Po wyjściu z Hideout jesteśmy świadkami sceny gdzie patrol Sithów męczy miejscowych. Zostajemy rozpoznani jako rebelianci i musimy walczyć. Nie powinno być problemu z zabiciem przeciwników. Miejscowy Duros dziękuje nam i zapewnia że zajmie się zwłokami tak aby nie sprowadzić kolejnych Sithów.

02 - 02. Janitor - (dozorca) budynku w którym jest Hideout. To co mówi nie jest istotne jeżeli chodzi o rozwój gry ale udzieli nam kilku informacji o Taris

02 - 03. Zamknięte pokoje możemy otworzyć niszcząc ich zamki za pomocą funkcji "Bash". W skrzyniach znajdziemy trochę przedmiotów. Wszystko zabieramy ze sobą. Nie jest to może zbyt rycerskie ale trochę dodatkowego ekwipunku przyda nam się na tym etapie gry.

02 - 04. Przy pierwszej wizycie w South Apartments NIE wchodzimy do tego pomieszczenia, jest w nim Dia i wrócimy tu jeszcze.

02 - 05. Larrim - handlarz nielegalnym ekwipunkiem. Możemy się od niego dowiedzieć kilku rzeczy ale ogólnie nie ma nic ciekawego do sprzedania. My natomiast możemy mu sprzedać broń którą znaleźliśmy do tego momentu gry a która nie jest nam potrzebna do walki. Powinniśmy uzbierać około 600 kredytów.

02 - 06. Przejście South Apartments - Upper City South.

 

»

Index GRY 13/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 26 »