GRY 11/2003  Poradnik « 76 »  

Zabierz pozostawioną przez policjantów broń i zejdź po schodkach niżej, do pomieszczenia kontrolnego. Zobaczysz krótki przerywnik. Wyjdź tunelem na zewnątrz pomieszczenia – znajdziesz się na dnie wielkiej sali.


Podłóż ładunek na najwyższym punkcie Pierwszego Generatora.

Korytarzem zejdziesz w dół do sali z trzema przeciwnikami. Załatw ich i wejdź w drzwi z prawej, za szybą. Przejdź do drzwi po drugiej jej stronie. Czeka Cię teraz bieganina długimi korytarzami. W jednym z nich w końcu misja dobiegnie końca.


[Niobe] The Power Plant – Generator Turbine 2

Ruszaj przez pobliskie drzwi do nowej sali. Skręć od razu w prawo, przechodząc obok czegoś w rodzaju budki strażnika. Czeka Cię spory odcinek korytarza wypełnionego po brzegi wrogimi żołnierzami.

W końcu korytarz zakończy się ślepym zaułkiem. Wejdź w drzwi z lewej, by przejść w okolicę z drabiną. Wespnij się po niej na sama górę, wprost pod panel kontrolny na pierwszym generatorze. Podłóż ładunek.


Dostań się do rdzenia i spotkaj z Ghostem.

Wróć na kładkę. Musisz przejść po niej pod drzwi z numerem 2. Czas przejść przez wszystkie pomieszczenia z generatorami. Po wejście do sali ruszaj po kładce dookoła niej, by trafić do drzwi z kolejnym, trzecim generatorem.

Tutaj musisz obiec balkon pośrodku, załatwiając kolejnych wojaków i po drabinie zejść niżej, do drzwi z czwartym generatorem. Tutaj to już prawdziwy labirynt. Wspinaczka i ciągła walka, by dojść do drzwi z napisem 5.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 76 »