GRY 11/2003  Poradnik « 73 »  

[Niobe] The Chateau – Shadows

Znajdź klucz.

Biegnij przed siebie korytarzem. Ten poziom nie jest zbytnio wymagający. Skręć na końcu w lewo i ruszaj jedyną możliwą trasą przez salę. Zaraz zobaczysz krótki przerywnik i zakończysz misję.


[Niobe] The Chateau – The Attic

Wydostań się z dachu.

Biegnij do większego pomieszczenia obok. Będziesz musiał stoczyć walkę z trzema wampirami. Jednak najgroźniejszy przeciwnik pojawi się dopiero po nich. Będziesz musiał z nim walczyć na tyle długo, aż ten zraniony ucieknie. To zakończy misje.

Po walce przejdź przez podwójne drzwi do kilku sekretnych przejść. Ten labirynt nie jest skomplikowany i po zdjęciu napotkanych wampirów powinieneś sobie bez problemu poradzić z odnalezieniem drogi wyjścia.


[Niobe] The Chateau – Persephone's Bedroom

Zaczynasz w sypialni Persefony. Skorzystaj z drzwi po lewo by krótkim korytarzykiem przejść do niewielkiej przechowalni. Zabierz znajdująca się w niej broń i wracaj do sypialnie. Zastaniesz w niej nowych przeciwników.

Najpierw zajmij się dwoma wampirami, by móc przeskoczyć do bossa, znanego Ci już z poprzedniego poziomu. Tym razem będzie miał wskaźnik zdrowia, więc łatwiej będzie Ci się z nim uporać.

Gdy pozostanie po nich tylko wspomnienie, skorzystaj z drzwi na prawo by przejść dalej dłuższym korytarzem. Na końcu drogi trafisz do niewielkiego pokoiku. Wejdź do znajdującej się w nim windy, by zakończyć misje.

 

»

Index GRY 11/2003   Magazyn Profesjonalnego Gracza « 73 »